Dag 15: De Toegift

Zo….we zijn weer thuis! Na een snelle vlucht van 6 uur en 33 minuten raakten de wielen van het vliegtuig de polderbaan op Schiphol. Boven de oceaan stormde het behoorlijk aangezien we meerdere malen, zelfs door de piloot, werden verzocht te blijven zitten en de stoelriemen vooral stevig aan te trekken. Het was nogal een hobbelige vlucht! Maar ja als je op de Polderbaan aankomt ben je natuurlijk nog lange niet bij de Gate! Een Amerikaan achter mij maakte dan ook de mooie opmerking dat je het idee hebt aan te komen taxien uit Engeland! Nadat we de koffers eindelijk van de band konden halen zijn we snel naar buiten gegaan alwaar mijn vader al klaar stond om ons weer naar huis te brengen.

En toen waren we weer thuis……na een road trip van 2 weken die voor ons gevoel wel 3 weken duurde, zoveel hebben we onderweg gezien. En natuurlijk veel ondernomen. We hebben voor het eerst de ‘Indian Summer’ mogen beleven en dit is echt een prachtig natuurverschijnsel. Nog nooit hadden we zulke mooie kleuren gezien! Gelukkig hebben we genoeg mooie momenten vast gelegd op de digitale plaat zodat we daar nog eens op terug kunnen kijken.

Zoals altijd heeft dit immens grote land ons weer verrast, gegrepen en ontroerd. Was dit dan onze laatste trip naar dit land…..neen zeker niet! Voorlopig kunnen en gaan we nog flink lang (na) genieten van deze vakantie!

Ik hoop dat jullie met veel plezier onze verhalen hebben gelezen net zoals ik met veel plezier deze verhalen geschreven heb!

Lieve groeten en tot de volgende road trip!