Dag 16: Vancouver – Anacortes

En we zijn weer terug in de USA!

Vanmorgen uit een drijfnat Vancouver weggereden en bij de grens hield het pas op met regenen. Onderweg nog even gestopt bij Metropolis, een enorm shopping centre net buiten Vancouver. Ik heb een paar stoere Converse Sneakers gekocht voor weinig!

Eenmaal bij de grens duurde het 30 minuutjes en na de standaard vragen konden we doorrijden.
Onze eindbestemming ligt halverwege op de route naar Seattle. Het is een klein schiereiland wat ligt in de zogenaamde Puget Sound. In dit gebied liggen heel veel eilandjes, groot en klein, en ze zijn te bereiken met de veerboot of watervliegtuig.
Na aankomst bij ons knusse hotelletje The Marina Inn zijn we naar Washington Park gereden. Vanaf dit park heb je een mooi uitzicht over het water naar de andere eilanden. Het is hier echt heel mooi.

Toen we verder reden kwamen we ook nog wat wild tegen…..
Met de Canon heb ik echt veel, heel veel foto’s gemaakt. Die volgen wel als we weer thuis zijn! Rond 19 uur zijn we naar de lokale kroeg gegaan om een hapje te eten en Game 6 van de Stanley Cup te kijken. En wat een ontknoping kregen we te zien…..met nog 65 seconden te gaan stonden de Blackhawks nog met 2-1 achter en 12 seconden later was het 2-3. Boston kon dit niet meer rechtstrekken en de Chicago Blackhawks winnen voor de 2e x in 4 jaar de Stanley Cup!
Op de terugweg naar ons hotel nog even langs de Starbucks gereden voor een Caramel Frappucino en een Skinny Vanilla Latte……lekkerrrrrrrr!
Nu nog even een filmpje kijken op tv en dan lekker slapen. Morgen gaan we naar Seattle, onze eindbestemming van deze geweldige Roadtrip. We genieten echt volop!
Voor jullie alvast een fijne dag gewenst en tot morgen!