Dag 18: Seattle

Eerst nog even de dag van gisteren. Uit een nat Anacortes weggereden maar al snel verdween de regen en kwam daar de zon. De omgeving is echt mooi om doorheen te rijden. De hele Puget Sound herbergt vele kleine en grote eilanden. En veel water!

Onderweg gestopt bij Camo Beach State Park. Heerlijk aan het water en zo rustig met toeristen. Lekker een rust moment genomen en genoten van de natuur, zon en uitzicht.
Vervolgens onze weg vervolgt richting het eindpunt van onze roadtrip, Seattle. Na aankomst bij het hotel, ingechecked en richting Westfield Mall gegaan. En we waren niet de enigen….het regende al een tijdje en iedereen zoekt dan vertier in de mall. 45 minuten wachten op een tafel bij de Cheeseckae Factory ging ons zelfs te ver dus zijn we eerst naar de film geweest. De nieuwe Superman – Man of Steel. Een spektakel dat bijna 2 1/2 uur duurt…..echt een top film. Voordeel was dat er nu geen wachttijden waren en we snel aan tafel konden. Eenmaal terug op de hotelkamer vielen we moe maar voldaan in slaap.
Vanmorgen een klein beetje uitgeslapen en na een ontbijtje in het hotel zijn we naar DownTown Seattle gegaan. Het hotel busje heeft ons afgezet bij de Link Light Rail en deze trein brengt je in 35 minuten naar hartje Seattle. Ongeveer 25 kilometer voor €3,75 dag retour!
Seattle heeft net als bv San Francisco een echt centrum en het is echt genieten. We zijn pas 1 dag hier en nu genieten we al van deze stad. En we hebben nog 2 volle dagen om deze stad verder te ontdekken.
Morgen gaan we een tour met een kleine groep personen doen. Van fotografen, voor (hobby) fotografen. Ze nemen ons mee naar de mooiste en beste plekjes in Seattle om foto’s te nemen.
Na de lunch begon het helaas te regenen en besloten we om nog maar een filmpje te pakken. Deze keer hebben naar World War Z gekeken, heftig verhaal met een boodschap. Na de film de trein gepakt en naar het hotel gegaan. Lekker wezen eten en nu bijkomen op de hotelkamer.
Morgen vroeg op dus gaan we zo lekker slapen.