Laatste dag Miami

Vandaag is onze laatste dag van de vakantie. De 18 dagen zijn voorbij gevlogen maar we hebben alles gezien en gedaan wat we wilden doen!

Gisteren zijn we na ons ontbijt naar Sunny Isles en Aventura geweest. Dat ligt ongeveer een kleine 30 minuten rijden ten noorden van Miami Beach. Het is een leuke weg om te rijden want je komt langs prachtige gebouwen, mooie huizen aan het water en je hebt steeds zicht op de Oceaan. Op de terugweg nog even naar de Publix geweest, dat is de lokale C1000. Echter met veel meer keus dan in Nederland. Wij moesten natuurlijk nog even JIF pindakaas scoren om mee naar huis te nemen. Verders wat kleine dingetjes voor in het vliegtuig. Als we naar het vliegveld rijden, stoppen we onderweg nog even bij de Subway voor twee sandwiches. Deze gaan mee het vliegtuig in want het is 100x beter als dat vliegtuig voedsel!

Gisteren natuurlijk nog even op het strand gelegen om even bij te kleuren. Tijdens het insmeren van mijn armen viel plotseling mijn horloge van mijn pols! Het bandje was los geschoten en het pinnetje was zoek. Altijd fijn als je op het strand zit want dat is zoeken naar een speld in de hooiberg. Maar toen ik de moed had opgegeven zag Petra ineens de speld liggen! Het lukte ons niet om hem te repareren dus moesten we terug naar de winkel waar we hem gekocht hadden. Gelukkig wisten ze hem daar weer te maken en kon ik mijn watch weer om doen. We zijn gisteravond naar Lincoln Road geweest en hebben daar lekker gegeten bij Van Dyk´s. Toen nog even langs de shops gelopen en uiteindelijk naar het hotel terug gegaan. We zijn toen maar begonnen met het inruimen van de koffers en om half twaalf zijn we in slaap gevallen.
Vanmorgen voordat we gingen ontbijten even om een ´late check/out´ gevraagd bij mijn vriendin bij de receptie. Het was geen probleem dus in plaats van 12 uur hoeven we nu pas om 4 uur de kamer te verlaten. Dat is wel lekker want nu kunnen we nog lekker even naar het strand en ons lekker opfrissen voordat we naar het vliegveld gaan. Zojuist hoorden we van een Nederlands echtpaar dat er vanmorgen op Schiphol een vliegtuig was gecrasht bij de landing 9 doden en 50 gewonden, das best heftig! Ik hoop alleen niet dat hierdoor de vertrekkende vlucht van Martinair naar Miami vertraging heeft opgelopen. Tis ‘Breaking News’ op CNN. Na de ellende op de heenreis, wil ik graag een terugreis zonder vertraging en problemen! Vooralsnog geeft de site aan dat alles op tijd gaat verlopen.
Afijn, wij gaan nu nog even naar het strand om nog even van de zon en zee te genieten. Wellicht dat ik vanmiddag op het vliegveld nog even online kan gaan. Anders morgen vanuit Nederland!